Saturday 16 July 2016

APA TU JALABIYA

Dalam post ini, Ziyy Zeeta nak memperkenalkan jalabiya kepada pembaca semua. Kita dia Asia Tenggara tidak berapa exposed kepada jalabiya. Jalabiya sebenarnya jubah arab yang sangat cantik untuk di pakai. Kalau dah bosan dengan jubah nusantara yang berlambakan dan mahu satu kelainanan kenapa tidak cuba pula pakai jalabiya,

Jalabiya berasal dari negeri Khaleeji atau arab timur tengah, Jubah labuh bewarna warni dan selalu nya ada manik bling bling menghiasi bahagian dada.
Koleksi jalabiya Ziyy Zeeta

Jalabiya boeh digayakan secara kasual atau santai atau ke makan malam mengikut style yang sesuai. Boleh ja pm Ziyy Zeeta at 011 1103 2700 untuk tanya advise.

Koleksi di atas sangat sesuai pakai ke majlis perkahwinan kan?

Baru baru ini Kim Kardashian telah menggayakan jalabiya bewarna fuschia ketika berada di Dubai. Ya..orang kita panggil kaftan atau baju kelawar atau kupu kupu.

 Ziyy Zeeta ada banyak koleksi jalabiya yang di bawa dari Dubai. Kain bermutu tinggi dan design yang unikdan sudah semesti nya tak sama dengan orang lain. Harga bermula dari RM170. Jom tengok sikit koleksi jalabiya yang di gayakan oleh model Ziyy Zeeta






Cipta kelainan dan pm Ziyy Zeeta kalau ada yang berkenan di hati. 
See you in my next post.
Ziyy Zeeta



No comments:

Post a Comment